Bali - Reisverslagen van Nardine Lukassen - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslagen van Nardine Lukassen - WaarBenJij.nu
Bali

Voor mijn studie Pedagogiek ga ik vier maanden naar Bali om daar de minor ISD (International Sustainable Development) te doen. Het is het laatste deel van de opleiding.
Hier ga ik drie dagen in de week bij de stichting Sjaki-tari-us aan het werk. De andere twee dagen gaan we met de groep naar de Universiteit Undiksha om meer van de Balinese taal en cultuur te leren.
Het werken bij de stichting doe ik samen met Lisanne Veltmaat en de universiteit doe ik samen met negen andere super gezellige studenten die deze minor op Bali gaan volgen.

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

Onbewoond eiland en avontuurlijke tochten

19 Maart 2014

Het leventje op Bali

15 Februari 2014

Ready to go?!
Nardine

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4727

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 26 Juni 2014

Bali

Landen bezocht: